onsdag 19. november 2008

Nå skal jeg ta meg sammen...

Nå er det litt over en måned siden mannen sa at forholde vårt var over, og siden da har jeg hatt flere dårlige dager enn gode. Stort sett har dagene bestått av gråting og bare å sitte der som en zombie og glo i veggen.

Folk rundt meg begynner å bli ganske bekymret for meg fordi jeg er så langt nede, så nå har jeg fått meg noen litt beroligende tabeletter for å bruke i en overgangsperiode såjeg kommer meg litt opp igjen. Jeg er fremdeles sykemeldt, men ønsker nå å begynne å jobbe litt og komme meg litt ut blandt folk.

Og nå skal jeg begynne å gjøre noe i stedet for bare å sitte der.

Det første jeg skal gjøre er å ommøbelere i stua i morgen. Nå skal jeg ha det slik som jeg vil ha det. Nye gardiner har jeg også tenkt å investere i, selv om jeg egentlig ikke har råd til det nå.

Jeg skal også på bytur i morgen sammen med en venninne. Jeg må begynne å få kjøpt noen julegaver siden jeg er skikkelig på etterskudd med juleforberedelsene.

Jeg skal også nå begynne juleforberedelsene på alvor. Jeg og lillegutt skal ha en skikkelig koselig jul uansett. Så skal vi virkelig vise den drittsekken (som jeg fremdeles elsker) hva han går glipp av. Vi skal klare oss utmerket uten han.

1 kommentar:

Støvkorn sa...

Du er i allefall ikke alene, been there!! Min sympati!