mandag 3. november 2008

Jeg er ikke glad i deg lengre...

Jeg har ikke skrevet noe her inne de siste ukene og grunnen er en plutselig omveltning av hele min verden.

Da jeg opprettet denne bloggen for bare 2 måneder siden skrev jeg at jeg hadde verdens beste samboer. Vi har vært sammen i over 10 år og har en liten gutt på 4 år sammen. Vi har hatt våre opp og nedturer som alle andre.

For 3 uker siden, under en krangel, sier han plutselig at nå orker han ikke mer. Det er slutt.

Han sier at han ikke er glad i meg lenger og har ikke vært det på en stund. Han vil ikke mer.

Jeg har grått, jeg har tryglet og bedt, jeg har argumert han omtrent til døde, men til ingen nytte.

Nå har han flyttet ut.

Det føles som om hele livet mitt bare raser. Jeg er fullstendig knust.

6 kommentarer:

Ukjent sa...

Livet kan virkelig være hardt å brutalt.. En klem til deg i denne tunge stunden.

Anonym sa...

Du, jenta....dette klarer du. Det ser bare ikke sånn ut nå, jeg veit. Tenk på ungen din, ta vare på dere, og finn deg noen å prate med. Kjapt.

*stryk på kinnet*

Jeanette sa...

Åh, nei... Huff, jeg får helt vondt i magen på dine vegne nå, for jeg vet så godt hvordan det føles. Sender deg mange gode tanker!

Lin sa...

En stor, stor klem fra meg. Dette må være forferdelig vondt. *klem*

Martemor sa...

Dette var virkelig ikke noe koselig lesing!!
Håper du har noen rundt deg som du kan prate med og få støtte og trøst hos.
En god klem til deg.

Kjersti sa...

Uff så grusomt :(
Jeg opplevde selv samlivsbrudd for en måned siden. Det er ikke noe gøy akkurat.
Ekstra skummelt synes jeg det er å lese om at selv forhold som oppleves som verdens beste, og som har vart så lenge som i 10 år, plutselig kan ta slutt fordi den ene parten bare ikke vil mer. Skremmende, veldig skremmende. Jeg unner ingen å oppleve noe sånt, det må være grusomt.
Håper du er sterk og at det går bedre med deg snart!