mandag 13. oktober 2008

Jul i Blåfjell

Årets julekalender på NRK er Jul i Blåfjell og jeg gleder meg som en unge! Lillegutt var bare 4 måneder sist den ble sendt, så i år blir første gangen han ser den. Jeg er så spent på om han blir like begeistret som jeg er for den serien. Den er så koselig.

Jeg holder på å strikke Blåfjell-genser til han, og lurer på om jeg skal bestille lue fra Sparkjøp. Den er foret med fleece og klør kanskje ikke så mye da.

I år skal jeg også sikre meg serien på dvd for senere år. Jeg lette som en gal i fjor, med da var de utsolgt overalt.

Jeg gleder meg skikkelig til jul og holder på å planlegge hvilke julegaver som skal handles, pakker til adventskalenderen. Jeg gleder meg til og med til å sette på julemusikk og starte med julevasken...

1 kommentar:

Erik S sa...

Men... men... Vil ha jul i skomakergata :-(