onsdag 30. september 2009

TV-høsten

Høsten er her og det medbringer koselige innekvelder med mer tv-titting enn om sommeren. Jeg har egentlig ikke sett så mye på tv i det siste, så jeg håper det kommer en del gode serier framover som jeg kan følge med på. Dramaserier er vel det jeg er mest intressert i. Jeg er ikke så veldig gla i disse reality-seriene.

Det har vært et elendig vær her de siste ukene og ikke ser det ut til at det skal bedre seg med det første.

Dagbladet presenterer i dag en del serier som skal komme. Ved første øyekast synes jeg det meste ser ut som søppel-serier. De eneste av disse jeg kommer til å sjekke ut er FlashForward og The Cleveland Show. Etter å ha sett Traileren til FlashForward synes jeg denne ser litt spennende ut. The Cleveland Show er en spin-off fra The Family Guy, som jeg syns er en morsom serie. Håper bare den lever opp til forventningene....

Ellers kommer jeg til å følge med på Da Damene Dro, Forsvarsadvokatene og Koneklubben.

Serien Grays Anathomy har jeg liksom aldri kommet inn i. Alle skryter av den, og jeg har veldig lyst til å se den....men jeg har lyst til å starte med sesong 1, ikke hoppe inn nå. Jeg får se om jeg får tak i den et eller annet sted.

Håper det kommer flere gode serier utover enn det jeg har funnet til nå. Jeg syns ikke det er så alt for mye å velge i.

Ingen kommentarer: