torsdag 5. november 2009

Jeg er i julegave-modus.

Julegaver.

Det er det tankene mine dreier seg om for tiden. Døgnet rundt omtrent tenker jeg på gave-ideer, kikker i reklamen i posten, surfer på nettet og henter inn julegaveønsker og størrelser.

Jeg og kjæresten min var bortreist i helga. En skikkelig kosehelg på hotell, med restaurant-besøk, en liten pub-runde og masse butikk-besøk. Jeg fikk gjort unna en del gavehandling da. Det er så mye mer gøy å gå i butikker i en annen by enn hjemme.

Hjemme er jeg ikke så glad i å gå i butikker. Jeg er mest glad i å shoppe gaver på nettet. Elsker å sitte å surfe og lete etter forskjelling ting, og er ofte innom forskjellige forum og leser om andres julegavetips og juleforberedelser.

VG netts Dine penger skriver i dag om at den sterke kronekursen gjør at du kan gjøre noen kupp i utenlandske nettbutikker. Selv er jeg glad i play.com og kommer nok til å handle noen gaver derfra i år.

Planleggingen av adventskalenderen til lillegutt er også godt i gang. En del pakker er kjøpt inn og jeg er på konstant utkikk etter flere små ting som han kan få.

Det er nå bare litt over 3 uker igjen til advent og jeg gleder meg som en unge. Jeg gleder meg til førjulsaktiviteter sammen med lillegutt, julepyntede hus pepperkaker og gløgg.

1 kommentar:

Fargelykke sa...

Godt det ikke bare er jeg som er i julemodus.. her er en del kalenderting kjøpt inn og jeg er godt igang med julegavene...

Eldstemann vil ha legokalender så han slipper jeg tenke på..hihi