torsdag 18. september 2008

98 dager igjen til jul

Etter å ha surfet en del på amerikanske blogger om bl.a organisering og Homemaking ramlet jeg over siden 100 days til Christmas. Jeg som er julefrik og listefrik falt selvfølgelig for denne. Jeg elsker å begynne å planlegge julen tidlig, gjerne bruke hele høsten til planlegging og handling. De siste årene har jeg fulgt opplegget til Flylady og synes julestria har vært mye mindre stressende pga det.

Jeg har tidligere forsøkt med på både Christmas Clutter Countdows og The Holiday Grand Plan, men har falt ut etterhvert. Bl.a fordi jeg ikke får til å skal lage julemåltider for å fryse ned (tror jeg det var)

I år tenkte jeg at jeg skulle forsøke denne, så får vi se hvordan det går.

Dagens oppgave er i hvertfall å lage en liste over alle jeg skal kjøpe julegaver til, og deretter prøve å tenke ut forslag til gaver.

Den oppgaven skal jeg kose meg med i kveld.

1 kommentar:

ListPlanIt sa...

Wow! I can't wait to read about your Christmas planning success! Thanks for participating in 100 Days to Christmas!!

Jen
http://www.100DaystoChristmas.com