onsdag 17. september 2008

Høsten er herlig!

Høsten er her. I hvertfall her i Nord-Norge. Det er mørkt om kveldene, og lufta er kjørlig og rå.

Tidligere i sommer kom det en tråd på InspirasjonOnline som het Høsten - hva gleder du deg til? Mange koselige ting som medlemmene gledet seg til ble ramset opp: Turer i flott natur, kose seg med bøker, bedre programmer på TV, tid til håndarbeid, tenne stearinlys osv.

Men likevel tenkte jeg "nei, nei, nei. jeg er ikke klar for høsten enda. Jeg vil ha mer sommer"

Men nå er høsten er. Og den er herlig!

Naturen skifter farge og er alldeles nydelig med hele sitt fargespekter.

Det er så koselig denne tiden når mørket kommer om kveldene. Jeg har fått strikkedilla og lesedilla. Jeg koser meg hver kveld med strikkinga foran TV'n, eller i sofakroken med en bok.

Så høsten er ikke så værst likevel...

Ingen kommentarer: