torsdag 25. september 2008

Ting forsvinner i barnehagen!

Jeg blir så frustrert og irritert over stadig vekk miste ting i barnehagen. En ting er at sokker, votter og slikt forsvinner. Det kan jeg skjønne. Slike ting stikker seg bort overalt.

Jeg vet ikke hvor mange votter som er blitt borte siden han startet i barnehagen. Og ja, jeg har merket alle med navn. Hver eneste liten sokk.

Jeg kjøpte nye regnvotter til han. De ble borte på under en uke.

Og nå er sekken hans borte. Med klær i. Med navn skrevet med store bokstaver på utsiden.

Jeg forstår at det kan være lett for de ansatte i barnehagen å legge ting i feil hylle midt i kaoset med av og påkledning. Jeg har også fått ting som tilhører andre i sekken med hjem.

Men jeg tar bestandig alt med tilbake. Og legger det i rett hylle.

Jeg forstår ikke hvordan en sekk kan forsvinne. Dersom noen har fått med feil sekk hjem bør de jo skjønne at noen leter etter den.

Jeg kan ikke tro annet enn at den dukker opp om en stund, men det er forferdelig irriterende.

Ingen kommentarer: