mandag 29. september 2008

Ny uke - nye muligheter

Så var det mandag igjen. Helga var som vanlig unnagjort på et blunk, og alle de store planene jeg hadde om alt jeg skulle få gjort, gikk som vanlig rett i vasken.

I Flylady sitt opplegg har hun noe som hun kaller antiutsettelsesdag. En dag i uka hvor du skal få gjort noe du har utsatt lenge.

Denne uka tenkte jeg at jeg skulle prøve meg med en antiutsettelsesuke. Jeg skal konsentrere meg om å få gjort unna en del ting jeg har hatt på plakaten en stund.

Det viktigste denne uka er å ta en tur til byen og kjøpe inn høst/vinter-utstyr til lillegutt. Jeg må handle ny vinterdress, vintersko, longser, votter og ullundertøy, så her er det bare å gjøre klart kortet.

Jeg må også få bestillt meg time til frisøren for nå er håret så langt og tungt at det bare henger rett ned.

En del prosjekter hjemme har jeg også. Pakke bort resten av hageutstyr før høststormene setter inn + ett rom på loftet som skal tømmes/ryddes ferdig.

I tillegg har jeg lovet lenge at jeg og lillegutt skulle ta en tur i bassenget, men det passer liksom aldri.

Så får vi se denne gangen da. Jeg starter i hvertfall uka med friskt mot.

Ingen kommentarer: